طراحی-سایت-فروشگاهی-در-رشت
31
دسامبر

طراحی سایت فروشگاهی در رشت – آنلاین بیشتر بفروش

طراحی سایت فروشگاهی در رشت از قدیم الایام یکی از دغده های افراد ساکن این شهر بوده است. این شهر با داشتن صنایع دستی و محصولات کشاورزی منحصر به فرد خود توانایی این را دارد که به یک قطب اقتصادی در ایران تبدیل شود. از طرفی شیوه های نوین خرید و فروش می تواند بازارهای جدیدی را برای کسب و کارهای محلی ایجاد کند تا از این طریق بتوانند درآمدهای خود را افزایش دهند. یکی از مهم ترین خدمات ما در پارسه وب طراحی سایت فروشگاهی در رشت و شهرهای اطراف می باشد.

لیست عنوان ها:

هدف از طراحی سایت فروشگاهی در رشت چیست؟

همانطور که همه می دانیم دنیاز امروز، دنیای اینترنت و ارتباطات است که مفهوم خرید و بسیاری دیگر از مفاهیم زندگی را تحت تاثیر قرار داده است. به صورتی که تصور زندگی بدون خرید آنلاین غیر ممکن است و نکته جالب توجه این است که این فرایند روز به روز بیشتر می شود و وابستگی ما به اینترنت بیشتر می شود. بنابراین لازم است که با داشتن یک سایت فروشگاهی، زندگی خودتان را متحول کنید.

طراحی سایت برای چه محصولاتی لازم است؟

دنیای اینترنت بسیاری از حوزه های کسب و کار را به صورت کامل دگرگون کرده است. در این میان برخی از خدمات بیشتر از بقیه از اینترنت سود برده اند. برای مثال پیدا کردن یک برای نظافت منزل به کمک اینترنت به مراتب ساده تر از قبل شده است. بنابراین هر محصول یا خدمتی داشته باشید می توانید آن را از طریق فضای اینترنت به فروش برسانید. محصولات ممکن است حقیقی باشند مانند: گوشی تلفن همراه، اما ممکن است مجازی باشند مانند: فیلم های آموزشی طراحی سایت. بنابراین هر محصولی داشته باشید می توانید از خدمات طراحی سایت فروشگاهی در رشت استفاده کنید.

مراحل طراحی سایت فروشگاهی در رشت

برای اینکه بتوانیم خدمات مناسبی را به شما کاربران گرامی ارائه دهیم لازم است که یک سری مراحل طی شود. این مراحل شامل موارد زیر است:

۱- برقرای تماس با تیم فنی پارسه وب و ارائه درخواست برای طراحی سایت؛

۲- بررسی موارد و امکانات مورد نیاز برای سایت فروشگاهی شما؛

۳- طراحی استراتژی سئو و پی ریزی طراحی سایت؛

۴- ارائه نمونه اولیه از سایت طراحی شده؛

۵- اصلاح طرح اولیه و رفع نواقص احتمالی؛

۶- ارائه نسخه آزمایشی از سایت؛

۷- تائيدیه صاحب سایت و نهایی کردن سایت طراحی شده؛

۸- پشتیبانی از سایت طراحی شده به مدت ۱۲ ماه.

در طراحی سایت فروشگاهی باید به چه مواردی دقت کنیم؟

برای طراحی سایت فروشگاهی موارد و ویژگی های زیادی وجود دارد که باید به آن ها توجه داشته باشیم. بدون توجه به این المان ها، نمی توانیم از سایت خود فروشی داشته باشیم:

۱- نیاز کاربران را تامین کنید

نه تنها در سایت های فروشگاهی بلکه در هر کار دیگری لازم است که به مشتری احترام بگذاریم. رضایت مشتریان می تواند کسب و کار اینترنتی ما را رونق ببخشد. بنابراین تامین خواسته های کاربران را در اولویت قرار دهید.

۲- طراحی ریسپانسیو را فراموش نکنید

امروزه اکثر کاربران از تلفن های همراه برای خرید و گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند. بنابراین قبل از هر چیزی لازم است به نمایش صحیح محتوای خود در نمایشگرهای مختلف توجه داشته باشید. علاوه بر آن گوگل بارها اعلام کرده است که طراحی ریسپانسیو می تواند تاثیر زیادی در کسب جایگاه در صفحه نتایج گوگل داشته باشد.

۳- ui و ux از نان شب هم واجب تر هستند

طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری مناسب می تواند رضایت کاربران را به همراه داشته باشد. هر چه رضایت کاربران بیشتر باشد، فروش و درآمد شما از سایت بیشتر خواهد شد.

۴- پرداخت امن و راحت

امنیت سایت های فروشگاهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از درگاه های پرداخت ایمن می تواند اعتماد افراد بیشتری را جلب کند. مواظب حملات فیشینگ و مخرب باشید تا کاربران شما صدمه نبینند.

طراحی-سایت-فروشگاهی-در-رشت 1

۵- امکان جستجو در بین محصولات

کسی که به فروشگاه اینترنتی شما وراد می شود ممکن است نتواند از طریق منو و دسته بندی ها به محصول مورد نظر خود برسد، یا به دنبال خرید سایر محصولات هم باشد. در چنین حالتی امکان جستجو بین دسته ها و محصولات می تواند بسیار کمک کننده باشد.

۶- امنیت سایت

هر سایتی ممکن است تحت حمله هکرها قرار بگیر و این افراد سعی کنند که اطلاعات افرادی که در این سایت ها ثبت نام کرده اند را به سرقت ببرند. برای جلوگیری از این مشکلات حتما از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

۷- پشتیبانی سایت

آنلاین بودن دائمی سایت های فروشگاهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در دسترس نبودن این سایت ها برای چند دقیقه هم از نظر کاهش حجم فروش و هم از طریق از دست دادن رتبه های گوگل به سایت آسیب می زند. داشتن یک تیم پشتیبانی ماهر می تواند خطرات موجود را تا حد زیادی کاهش دهد.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در رشت

هزینه طراحی سایت در رشت به فاکتورهای بسیار متنوعی بستگی دارد.

۱- امکانات مورد نیاز

بدیهی استکه هر چه امکانات مورد نیاز یک سایت بیشتر باشد، هزینه های طراحی و ساخت آن هم بالاتر خواهد بود.

۲- تعداد صفحات سایت

همانند مورد قبلی هر چه تعداد صفحات یک سایت بیشتر باشد، زمان طراحی آن طولانی تر خواهد بود و در نتیجه هزینه آن هم بیشتر خواهد شد.

۳- میزان پشتیبانی مورد نیاز

پشتیبانی اصل جدا نشدنی هر وبسایت فروشگاهی است. پشتیبانی معمولا به صورت سالانه یا ماهانه ارائه می شود.

۴- بهینه سازی و تولید محتوا

هزینه سئو و تولید محتوا معمولا به صورت جداگانه محاسبه می شود. ما در پارسه وب اصول اولیه سئو را برای سایت شما در نظر خواهیم گرفت. در ضمن در صورتی که نیاز مایل باشد می توانید از خدمات سئو سایت ما بهره ببرید.

طراحی-سایت-فروشگاهی-در-رشت 2

۵- دامنه و هاست

هزینه دامنه و هاست هم به صورت سالیانه محاسبه می شود. در نظر داشته باشید که هزینه های این دو مورد به شرکت هایی پرداخت می شود که هاست و دامه به فروش می رسانند.

طراحی سایت فروشگاهی در رشت موضوعی بود که در این نوشته پارسه وب به آن پرداختیم. امیداواریم توانسته باشیم اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار دهیم. شما فکر می کنید در طراحی سایت فروشگاهی باید به چه نکات دیگری هم توجه داشته باشیم؟ منتظر کامنت های شما در بخش نظرات هستیم.