• شماره تماس: ۳۳۴۴۰۴۸۸-۰۱۳
  • آدرس ایمیل: parsehweb@gmail.com
  • ساعت کاری: ۰۸:۰۰-۱۷:۰۰

سوالات متداول طراحی وب سایت

سوالات متداول

مدت زمان طراحی سایت از شروع تا تحویل به ما چقدر است؟

مدت زمان طراحی سایت از ساده ترین سایت ها،  بستگی به پیچیدگی و امکانات سایت مشتری و همچنین حساسیت شما ممکن است تا چند ماه هم به طول انجامد .

آیا طراحی سایت های شما استاندارد است؟

بله، در طراحی سایت تمام موارد برنامه نویسی استاندارد، طراحی ساختار استاندارد، روانشناسی رنگ در طراحی وب سایت و تمام موارد دیگر استاندارد می باشد و بر پایه HTML5 طراحی میگردد .

آیا مدیریت محتوای شرکت شما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کند ؟

بسته به نیاز شما، طی آنالیز انجام شده توسط کارشناسان ما و طی مشاوره ایی به شما، مشخص میگردد که آیا از وردپرس استفاده میشود یا سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

آیا طراحی سایت شما بر پایه PHP است ؟

بله, پارسه وب بر پایه  php فعالیت می کند و ما بر این اعتقادیم که تکنولوژی php یک تکنولوژی معتبر و ایمن می باشد و بر این اساس تمامی وب سایت های مشتریان ما بر پایه php طراحی گردیده است .

آیا برای بروزرسانی سایت طراحی شده آموزشی دارید؟

بله. بعد از اتمام طراحی سایت و در هنگام تحویل سایت طراحی شده طی جلسه حضوری و طی 2 ساعت  تمام موارد مورد نیاز آموزش داده می شود.لازم به ذکر است که کنترل پنل وب سایت مشتری برای اطلاعات یک منشی طراحی شده و کاملا ساده می باشد و تنها تخصص مورد نیاز آشنایی با نرم افزار word و سیستم اینترنت می باشد .

آیا شرکت شما به مشتریان خود جهت بالا بردن رتبه سایت در گوگل یاری می رساند ؟

 بله , ما در جلسه آموزشی رازهای بهینه سازی وب سایت شما را برایتان بازگو می کنیم و به شما تکنیکهای روز SEO را به صورت رایگان آموزش می دهیم و شما می توانید بعد از حد اکثر 90 روز از تحویل سایت به عینه آن را در گوگل ببینید .

آیا طراحی سایت شما شامل پشتیبانی می شود؟

بله.تمام قرارداد های طراحی سایت  شامل ۱۲ ماه پشتیبانی می باشد که از طریق تلفن و سامانه مدیریت مشتریان و درخواست ها انجام می شود.لازم به ذکر است که در طی این ۱۲ ماه هر۱ ماه یکبار به سایت مشتری مراجعه می شود تا هرگونه مشکلی وجود داشته باشد به صورت اتوماتیک بر طرف گردد و در صورت لزوم مشکل برای مشتری توضیح داده می شود .

آیا می توانیم برای طراحی سایت یکی از طرح های زده شده توسط شما را انتخاب کنیم تا هزینه طراحی سایت پایین تر بیاید؟

بله میتوانید به شرط آن که در قرارداد مشتری ما، طرح اختصاصی ذکر نشده باشد. در صورتی که این نکته ذکرشده باشد شرکت نمی توان این طرح را جای دیگری استفاده نمود.

آیا در عمل طراحی سایت، طراحی وب سایت،طراحی صفحات وب، طراحی وب با هم فرق دارند؟

خیر می توان گفت از لحاظ عمل همه یکسان هستند. اماعموم ممکن است برداشت های متفاوتی از این کلمات داشته باشد

سوالات مالی

تعرفه طراحی سایت شرکت شما چقدر است؟

برای پاسخ دادن به این سئوال ابتدا باید طی تماس تلفنی یا ارسال ایمیل و یا از طریق فرم موجود در قسمت ارتباط با ما، به  به همکاران ما پروژه خود را ارائه نموده و پس از بررسی توسط مدیر پروژه دراولین فرصت هزینه طراحی سایت، به شما اعلام خواهد شد.

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت به چه صورت است؟

هزینه طراحی سایت در سه مرحله , 40 درصد هنگام عقد قرارداد , 40 درصد زمان تایید طرح اولیه سایت و ما بقی زمان تحویل و آموزش سایت به صورت کامل دریافت می گردد و تا یک سال پشتیبانی رایگان دارد.

آیا تخفیفی برای طراحی سایت دارید؟

 بله. در زمانهای خاصی، پکیج های طراحی سایت را با تخفیف ویژه تا ۵۰ درصد تخفیف ارائه می کنیم.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پارسه وب خدمات طراحی سایت (طراحی وب) و پورتال خود را، با توجه به نیازهای کارفرمايان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت (طراحی وب) یا پرتال در نظر می گيرد.

خدمات پارسه وب:

طراحی صفحات وب
طراحی سایت حرفه ای
طراحی سایت ارزان
طراحی سایت
شرکت طراحی سایت
طراحی پرتال(پورتال)
طراحی سایت شخصی
افزایش ترافیک سایت
طراحی سایت داینامیک
تبدیل استاتیک به داینامبک

شما می توانید با خیالی آسوده طراحی سایت و طراحی وب سایت خود را به متخصصان پارسه وب واگذار کنید

پارسه وب با دارا بودن نیروهای متخصص طراحی گرافیکی و برنامه نویس، تمامی مراحل طراحی وب سایت های خود را کاملا مستقل و حرفه ایی برای مشتریان خود به بهره برداری رسانده است .