• شماره تماس: ۳۳۴۴۰۴۸۸-۰۱۳
  • آدرس ایمیل: parsehweb@gmail.com
  • ساعت کاری: ۰۸:۰۰-۱۷:۰۰

از اینکه وارد این صفحه شدید بسیار خوشحالیم 🙂

و امیدواریم بتوانیم کمکی هرچند کوچک برای شما باشیم!

برای  دریافت مشاوره و برآورد مالی طرح مورد نظر شما، مشخصات طرح مورد نیاز (طراحی بنر، طراحی لوگوُ طراحی کارت ویزیت و …) و استایل و رنگ بندی پیشنهادی خود را در فرم مقابل یاداشت کرده و برای ما ارسال نمایید. در اولین فرصت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

    توجه داشته باشید موارد زیر حتما باید ذکر گردد:

    1. عنوان
    2. عبارات مورد نیاز جهت درج در طراح های گرافیکی
    3. رنگ سازمانی مورد نظر ( در صورت وجود)

    در این بخش قصد داریم شما را با “طراحی گرافیک” آشنا کرده و به زمینه های مختلف مانند طراحی بنر، طراحی نشانه (لوگو)، طراحی کارت ویزیت که ما به طور تخصصی در شرکت پارسه وب به آن می‌پردازیم، اشاره کنیم.

     

    گروه پارسه وب این افتخار را دارد تا تمامی خدمات مورد نیاز شما برای طراحی گرافیک را ارائه دهد. در ادامه گوشه ای از خدمات طراحی گرافیک را مشاهده می کنید.

     

    طراحی گرافیک چیست ؟

    گرافیک از ریشه کلمه یونانی “گرافیکوس” گرفته شده است. طراحی گرافیک را باید رشته ای متشکل از مواردی مانند طراحی نشانه، تصویرسازی، عکاسی و چاپ دانست. گرافیک هنری است که ترسیم کردن و نگاشتن عناصر اصلی آن را تشکیل می‌دهند. طراحان گرافیک، سلسه مراتب مفاهیم بصری را با استفاده از ساختار های گوناگون مانند نرم افزارهای کامپیوتری و یا به صورت دستی ایجاد می کنند. آنها با این کار سعی دارند تا با به کار بردن خلاقیت و ذوق هنری، ایده های الهام بخش خود را پیاده سازی کرده و در ارتباط با رفع نیاز مصرف کنندگان و زیباسازی دنیای پیرامون استفاده کنند. آنها طراحی و توسعه هویت بصری برند های شخصی و برندی شرکتی را در اختیار دارند. یقینا خلق دنیایی زیبا از رسالت های یک طراح گرافیک است.

     

    زمینه های طراحی گرافیک

     

    • طراحی بنر
    • طراحی پوستر
    • طراحی نشانه (لوگو)
    • طراحی کارت ویزیت

     

    طراحی بنر

     

    طراحی-بنر-پارسه-وب

    خوب است بدانید که اغلب تبلیغاتی که امروز به محبوبیت های بلایی رسیده اند از بنرها ساخته شده‌اند. تبلیغات از طریق بنر، راهی مناسب و سود آور است که کسب و کارتان را به مخاطب معرفی می‌کند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از طراحی بنر، باید یک ساختار طراحی مناسب را دنبال کنید و عناصر را به ترتیب اولویت در کنار هم قرار دهید. هر طرح تبلیغی که بخواهد به صورت بنر باشد، حتما باید حداقل شامل 3 قسمت زیر باشد:

     

    • نام و  برند شخصی و یا شرکتی شما
    • معرفی خدمتی که به مشتری ارائه می‌دهید
    • ارائه یک پیشنهاد جذاب و با ارزش به مشتری

     

    طراحی پوستر

     

    طراحی-پوستر-پارسه-وب

    پوستر (Poster) واژه ای لاتین است که در زبان فارسی به معنای اطلاعیه و اعلان شناخته می‌شود. واژه دیگری که برای این مفهوم در بین طراحان گرافیک در ایران تا حدودی رایج است دو واژه زیر می‌باشد :

     

    • آفیش (Offiche)
    • پلاکات (Plakat)

    اگر بخواهیم تعریفی ساده از پوستر داشته باشیم اینطور می‌گوییم که پوسترها صفحات کاغذی در ابعاد تقریبا بزرگ هستند که بر روی آنها نوشته‌ها، طرح‌ها، نقاشی‌ها و نظیر آن چاپ شده است.

    پوسترها به منظور نصب شدن بر روی دیوارها و یا دیگر سطوح، استفاده در وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و … استفاده می شوند.

    طراحی پوستر ازجمله زمینه های جذاب طراحی گرافیک است چون قوانین آن با بکارگیری روش‌های مختلف قابل‌انعطاف هستند و ازاین‌رو می‌توان خلاقانه و جسورانه عمل کرد و احساسات همگان را برانگیخت. برخی از پوسترها نظیر پوسترهایی مربوط به موسیقی و وقایع، انسان را هیجان‌زده می‌کنند و برخی دیگر تنها سبب افزایش اگاهی افراد و یا برای تبلیغ یک برند خاص می‌باشد.

    نکته اصلی و بسیار مهم در طراحی پوستر، ایجاد تعادل و هماهنگی بین اجزای مختلف آن از قبیل عنوان های نوشتاری، تصاویر، اشکال، و رنگ هاست. اگر یک طراحی پوستر این موارد را در طراحی خود رعایت کند می‌تواند به طراحی یک پوستر ایده آل بسیار نزدیک شود.

     

    طراحی نشانه(لوگو)

     

    طراحی-نشانه-پارسه-وب

    یکي از مهم ترين و كاربردي ترين تخصص هاي حوزه كاری طراحان گرافيك، طراحي نشانه و
    پیكتوگرام است. نشانه نقشي است كه معنا و مفاهيم گوناگوني را به بيننده منتقل می‌کند و
    اگرچه ممكن است در ابعاد و اندازة كوچكي به نمايش گذاشته شود (مانند نشانه هاي هويت
    سازماني مؤسسات، نشانه هاي كالاها و خدمات و …) اما همواره مراحل پژوهش و جست وجو و
    پيش طراحی آن گسترده بوده و از اهميت ويژه اي برخوردار است.
    در طراحی گرافيك شكل نشانه بر اساس گونه هاي مختلفي از تصاویر، مانند صورتك هاي آشنا، تصاوير
    انتزاعی، حروف الفبا، فرم های انتزاعی و غيره شكل مي گيرد. ولی به طور كلی می توان همه اين
    گونه ها را به چهار بخش تقسيم كرد. ولی در هر صورت همة آن ها به نام كلی نشانه، آرم، لوگو يا
    نشانة انحصاری شناخته می شوند كه عبارتند از:

     

    • شانه هاي تصويری
    • نشانه نوشته (لوگوتايپ)
    • نشانه با حروف اختصاری
    • آميختگي چند شيوه براي طراحی نشانه

    آميختن همزمان تصوير طرح و نوشتار براي طراحی نشانه، براي تأکید يا نيرومند ساختن آن به كار
    می رود، ولی در بسياري از نشانه ها، اين آميختگی به خاطر نام سازمان، محصول يا خدماتی است كه
    خود از چند كلمه تشکیل شده اند و يا فعاليت های متنوع و خصوصيت های چندگانه ای دارند.

    ما در پارسه وب با بکارگیری بهترین متخصصان طراحی گرافیک و ارائه مشاوره به شما بهترین طراحی نشانه را که مناسب کسب و کار شما باشد را انجام می‌دهیم.

     

    طراحی کارت ویزیت

     

    طراجی-کارت-ویزیت-پارسه-وب

    بی شک یکی از ابزارهای استفاده برای تبلیغات و معرفی دفتر شرکت یا افراد مختلف، کارت ویزیت است. شاید کارت ویزیت نسبت به ابزارهای تبلیغاتی دیگر ارزان تمام شود؛ ولی با تمام ارزانی آن، بسیار مهم و تأثیر گذار می باشد. اگر بخواهیم یک تعریفی برای کارت ویزیت داشته باشیم میتوانیم بگوییم،کارت ویزیت یک نوع نوشته چاپی که برای معرفی شخص و یا شرکت و همینطور راه های تماس با آنها می باشد. کارت ویزیت مهمترین ابزار برای کلیه مراحل بازاریابی و فروش یک کسب و کار است. مهمترین دلیل استفاده و طراحی کارت ویزیت، نقش بستن نام و برند شخص در ذهن مشتریان می‌باشد. بنابراین داشتن کارت ویزیت با طراحی مناسب و مدرن همراه با چاپ با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا باعث می‌شود برای مشتریان ارزش داشته و آن را نزد خود نگهداری کنند.

    به طور کلی وجود کارت ویزیت برای هر سازمان و یا نهادی یک اصل کاربردی و ضروری است و انتخاب رنگ ها باید دقیقا همان رنگ سازمانی شما باشد و طراحی کارت ویزیت باید متناسب با خدماتی که شما ارائه می دهید طراحی و چاپ کرده باشد. ما در پارسه وب با به کارگیری اصول ترین روش های طراحی کارت ویزیت به شما در معرفی یک برند خوب از خودتان کمک خواهیم کرد.

     

    جمع بندی طراحی گرافیک

    به جرات می‌توان گفت طراحی گرافیک یک دنیای بی پایان،تمام نشدنی و بشدت زیبا است. اگر قصد دارید برای برند شخصی یا شرکتی خود یک تبیلغات و معرفی تمام عیار داشته باشید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا شروع کنید. بی شک طراحی یک ساختار گرافیکی جذاب و مرتبط با کسب و کار کسب و کار شما می‌تواند تاثیر بسیاری زیاد بر روی مخاطبانتان بگذارد. ما در شرکت پارسه وب با به کارگیری اصول ترین روش های طراحی گرافیک به شما در معرفی یک برند خوب از خودتان کمک خواهیم کرد و در ادامه راه برای توسعه کارتان به شما مشاوره خواهیم داد.