• شماره تماس: ۳۳۴۴۰۴۸۸-۰۱۳
  • آدرس ایمیل: parsehweb@gmail.com
  • ساعت کاری: ۰۸:۰۰-۱۷:۰۰

از اینکه وارد این صفحه شدید بسیار خوشحالیم 🙂

و امیدواریم بتوانیم کمکی هرچند کوچک برای شما باشیم!

برای  دریافت مشاوره و برآورد مالی پروژه شما، مشخصات مورد نظر و امکانات مورد نیاز خود را در فرم یاداشت کرده و برای ما ارسال نمایید. در اولین فرصت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

توجه داشته باشید موارد زیر حتما باید ذکر گردد:

  1. اسم سایت
  2. کاربری کلی سایت (شخصی، شرکتی، فروشگاهی و…)
  3. امکانات مورد نیاز (بطور دقیق ذکر شود)
  4. سایت های نمونه (در صورت تمایل)
  5. در صورت اختصاصی بودن پروژه حتما ذکر گردد

    در دنیای دیجیتالی امروز راه اندازی کسب و کارهای آنلاین از اهمیت بیشتری برخوردار شده اند. گروه پارسه وب این افتخار را دارد تا تمامی خدمات مورد نیاز شما برای طراحی سایت و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را ارائه دهد. در ادامه گوشه ای از خدمات طراحی سایت پارسه وب را مشاهده می کنید.

    طراحی سایت فروشگاهی

    امروزه همه افراد قبل از اینکه محصولی را بخرند، ابتدا آن را در گوگل جست جو کرده و اطلاعات زیادی در مورد آن به دست می آورند. وقتی محصول یا خدمات خود را در فروشگاه اینترنتی قرار داده و آن را معرفی می کنید، در حقیقت مشتریان زیادی را به سمت خود جذب می کنید. همچنین با راه اندازی یک درگاه اینترنتی می توانید فروش و درآمد خود را به میزان قابل توجهی بالا ببرید.

    سایت فروشگاهی بر خلاف مغازه های فیزیکی که نیازمند داشتن مکانی با وسعت زیاد و هزینه بالا  هستند، نیازمند چنین مکان و هزینه ای نیست. ما در پارسه وب در کمتر از دو هفته برای شما سایت فروشگاهی راه اندازی می کنیم که با خدمات، آموزش و پشتیبانی رایگان همراه خواهد بود. به این ترتیب به راحتی و با صرف هزینه و زمان کمی کسب و کار خود را راه اندازی خواهید کرد.

    چرا داشتن فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارهای سنتی لازم است؟

    در حال حاظر ما در عصر پیشرفت آنلاین قرار داریم. تا چند سال پیش کسی تصور نمی کرد که روزی محصولات خوراکی را بتوان به صورت اینترنتی خرید کرد. سرعت پیشرفت خرید اینترنتی قابل توجه است و شاید روزی فکر کنید که از غافله جا مانده اید. برای همین باید به دنبال راه چاره ای بود. بسیاری از افراد در ابتدای کار حتی نمی دانند چه نوع فروشگاه اینترنتی باید راه اندازی کنند. بر خلاف تصور عموم امروزه محصولاتی که در فروشگاه های اینترنتی عرضه می شوند، فقط کالای دیجیتال نیست. بلکه امکان فروش هر نوع محصول و حتی خدمات در این فروشگاه ها وجود دارد. سوالات مهمی که در اینجا پیش می آید این است که

    • چطور باید یک سایت فروش اینترنتی راه اندازی کنیم؟
    • چه امکاناتی برای طراحی چنین سایتی نیاز داریم؟
    • باید از چه کسانی کمک بگیریم؟

    نگران نباشید در ادامه به تمامی آن ها پاسخ می دهیم.

    مهم ترین خصوصیات یک فروشگاه اینترنتی

    قبل از هر اقدامی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی بهتر است با مهمترین ویژگی هایی که یک فروشگاه اینترنتی باید داشته باشد آشنا شوید.

    مهم ترین خصوصیات یک فروشگاه اینترنتی

          ۱- پشتیبانی از محصولات در فروشگاه اینترنتی

    طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای انجام شود که امکان پشتیبانی از تعداد زیادی محصول را داشته باشد. علاوه بر این باید مشخص کنید که قصد فروش خدمات محصولات مجازی را دارید یا قرار است محصول فیزیکی بفروشید. چراکه این دو مورد با هم تفاوت زیادی دارند.

    باید دقت کنید که هیچ محدودیتی در هنگام طراحی سایت و همچنین در زمان اضافه کردن محصولات و ویژگی های آنها، جست جو و فیلترهای متنوع و … برای شما پیش نیاید.

         ۲- خدمات دهی به مشتریان در فروشگاه اینترنتی

    یکی از مهمترین مواردی که باید در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به آن توجه کنید، جلب رضایت مشتری است. طراحی سایت فروشگاهی باید به نحوی باشد که مشتری را جذب خود کرد و مشتری را به سایت وفادار کند. به همین دلیل توجه به کاربر پسند بودن سایت در زمان طراحی بسیار ضروری است. بدون شک طراحی فروشگاه اینترنتی دشواری زیادی دارد، اما باید طوری اقدام کنید تا این محدودیت ها رفع شوند. برای دستیابی به این هدف باید طراحی به اندازه ای ساده باشد تا مشتری بدون هیچ سردرگمی چیزی را که به دنبال آن است پیدا کرده و به راحتی اقدام به خرید آن محصول کند.

        ۳- راهنمایی مشتری در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی شما

    وجود بخش هایی برای راهنمایی مشتری در موارد متفاوت الزامی است. برای این کار باید بخشی برای راهنمایی مشتری ایجاد شود تا مشتری از طریق آن نحوه رسیدن به هدف خود در سایت را بداند. از این طریق می توانید منظور خود را به مشتری منتقل کرده و خیال خود را از بابت مفهوم بودن موارد برای مشتری راحت کنید. علاوه بر این با قرار دادن چنین بخش هایی در سایت فروش اینترنتی، به مشتری اعلام می کنید که همیشه حواستان به آنها و نیازهایشان هست.

         ۴- امنیت در وب سایت های فروشگاه اینترنتی

    امنیت یکی از مهمترین مسائلی است که باید در طراحی فروشگاه اینترنتی به آن توجه شود. توجه نکردن به امنیت قطعا با شکست همراه خواهد بود.

    اما برای تامین امنیت فروشگاه اینترنتی چه باید کرد؟

    راه چاره کدنویسی اصولی و صحیح است. نداشتن دقت کافی در کدنویسی احتمال ایجاد یک شکاف امنیتی در سایت را بالا می برد. علاوه بر این افزونه هایی نیز هستند که استاندارد نبوده و به آسانی مورد حمله قرار می گیرند. به همین دلیل در طراحی سایت فروش اینترنتی باید دقت زیادی داشته باشید. برای بالا بردن امنیت می توان از پلاگین های معتبر و ابزارهای آنلاین استفاده کرد.

         ۵- راه اندازی پرداخت اینترنتی در فروشگاه های انلاین

    یکی از مهمترین مسائل در طراحی فروشگاه اینترنتی راه اندازی پرداخت اینترنتی و مراحل پرداخت آن می باشد. بدون مشکل و استاندارد بودن این مرحله بسیار مهم است. چرا که در صورت بروز کوچکترین مشکلی در این بخش بی اعتمادی جبران ناپذیری از جانب مشتری به فروشگاه شما به وجود خواهد آمد. به همین دلیل باید دقت زیادی در راه اندازی و مراحل پرداخت اینترنتی داشته باشید.

         ۶- جذاب و کاربر پسند بودن ظاهر سایت فروشگاهی

    بیشترین چیزی که مشتری با آن سرو کار دارد، ظاهر وب سایت می باشد. بنابراین نمی توان ظاهر را نادیده گرفت. هر چه ظاهر زیبا و جذاب باشد، کاربر پسندتر نیز خواهد بود. انتخاب تصاویر مناسب و جذاب برای محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است، پس باید در ابتدای کار به آن دقت کنید. چراکه مشتری به صورت مجازی و از طریق تصاویر محصولات شما را می بینید . به همین خاطر باید تصاویر جذاب و تاثیر گذار باشند. در غیر اینصورت مشتری محصول را نخواهد پسندید و خریدی نیز انجام نخواهد داد.

         ۷- قیمت مناسب طراحی سایت

    در صورتی که خودتان قصد طراحی سایت را دارید بحثی در مورد قیمت در میان نیست. اما اگر قصد دارید طراحی سایت را به دیگران بسپارید، باید شخص یا شرکتی را برای این کار انتخاب کنید که علاوه بر داشتن تخصص لازم و کاردرست بودن، قیمت مناسبی نیز درخواست کرده باشد.

    طراحی سایت شرکتی

    طراحی فروشگاه اینترنتی نیازمند رعایت اصول و قوانین مخصوصی است. اگر شما توانایی طراحی سایت فروشگاهی با رعایت این موارد را دارید بهتر است خودتان سایت را طراحی کنید. در غیر اینصورت حتما باید کار را به دست افراد متخصص و حرفه ای مانند پارسه وب بسپارید.

    پارسه وب خدمات ویژه ای برای طراحی سایت فروشگاهی  به مشتریان خود ارائه می کند. پارسه وب با استفاده از امکانات وردپرس و ابزار فوق العاده ووکامرس، سایت های فروشگاهی حرفه ای برای مشتریان خود راه اندازی می کند. همچنین برای طراحی ظاهر سایت، اعضای پارسه وب با نظرسنجی از کاربران خود قالبی کاملا مشتری پسند ایجاد می کند. قالب های طراحی شده توسط پارسه وب از صفحه سازهای گرافیکی پشتیبانی می کنند. پارسه وب پنل مدیریتی پیشرفته ای برای افزودن محصولات و کارهای دیگر در اختیار کاربران خود قرار می دهد. همچنین امکان تعریف صفحات و فهرست های مخصوص برای مقاصد متنوع وجود دارد.

    مواردی که در طراحی سایت فروشگاهی توسط پارسه وب ارائه می شوند

    طراحی سایت فروشگاهی توسط پارسه وب

    در ادامه مواردی را معرفی خواهیم کرد که همیشه در سایت های طراحی شده توسط پارسه وب وجود دارند..

    همیشه تلاش کرده تا تمام موارد و امکانات مورد نیاز برای سایت های فروشگاهی را برای مشتریان خود فراهم کند. در طول طراحی و پیاده سازی، طرح مورد نظر با مشتری در میان گذاشته شده و به نظرات مشتری در طول طراحی توجه می شود. به همین دلیل اگر نارضایتی در مورد هر بخش از طراحی داشته باشید به سرعت موراد گفته شده برای جلب رضایت شما رفع می شوند. علاوه بر این بعد از تحویل طرح نیز طبق قرار تعیین شده پشتیبانی از شما انجام خواهد شد.

    در ادامه برخی از امکاناتی که پارسه وب در طراحی سایت های فروشگاهی به کار می برد را معرفی خواهیم کرد.

    • امکان تعریف محصولات به تعداد نامحدود
    • جست جو و فیلتر اطلاعات برای کاربری راحت
    • تعیین روش های حمل و نقل
    • فراهم کردن چندین نوع روش پرداخت
    • امکان ایجاد پنل کاربری برای مشتریان
    • ارائه امکاناتی مانند کدهای تخفیف در بازه های زمانی دلخواه
    • گزارش گیری های متنوع از عملکرد فروشگاه
    • ایجاد منوهای آبشاری به صورت حرفه ای
    • واکنش گرا بودن قالب وب سایت
    • اتصال به شبکه های مجازی
    • بهینه سازی در موتورهای جست جو
    • و…

    طراحی سایت شرکتی

    سایت های شرکتی به منظور گسترش ارتباطات میان شرکت های مختلف و همچنین تعامل بهتر و موثرتر، طراحی می شوند. قبل از طراحی یک سایت باید نیاز های شرکت و کاربران را در نظر گرفت. چون در غیر این صورت یک سایت بهینه و خوب نخواهیم داشت. و نمی توان انتظار داشت که کاربران بیشتری  جذب شوند.

    کسی که مسئولیت طراحی سایت را بر عهده می گیرد، باید در این زمینه تخصص داشته باشد و این کار را به گونه ای انجام دهد که مشتری پسند باشد. طراح  وظیفه دارد که نکات منفی تاثیرگذار بر روی سایت را برای کاربران یادآوری کند تا آن ها با مشکلی مواجه نشوند.

    افزایش اعتبار شرکت با داشتن یک وب سایت معتبر

    قاعدتا هیچ سایتی نمی تواند هویت و اعتبار به دست بیاورد، مگر این که طبق قاعده و اصول مشخص و با رعایت نکات مهم طراحی شود. یک سایت زمانی موفق است که بتواند با ارائه ی خدمات   به کاربران، رضایت آن ها را جلب نماید. سایت های شرکتی این اجازه را به شما می دهند که در تمام روز های هفته با مشتری های خود ارتباط مستمر داشته باشید و به سوالات آن ها پاسخ دهید.

    پارسه وب چه خدماتی را در زمینه طراحی سایت شرکتی به کاربران خود ارائه می دهد؟

    اگر نظرات و پیشنهادات کاربران در هنگام طراحی سایت لحاظ شود، در آینده می توان با ارائه ی بهترین خدمات رضایت آن ها را  جلب کرد. یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که شما می توانید تمام مراحل تغییر سایت را مشاهده کنید و پیشنهادات خود را به گوش طراح سایت برسانید.

    بعد از این که طراحی سایت به اتمام رسید، آموزش حضوری آغاز می شود و شما می توانید در دو جلسه آموزش، به صورت حرفه ای مدیریت سایت خود را در دست بگیرید. لازم به ذکر است که طراح وب سایت به مدت ۹۰ روز، تمام سوالات شما در این زمینه را پاسخ خواهد داد. پس لازم نیست که نگران چیزی باشید.

    رعایت کدام نکات در هنگام طراحی سایت شرکتی ضروری است؟

    طبیعتا هر فرد نیاز ها و خواسته هایی در هنگام طراحی سایت دارد که باید تمام آن ها را  مد نظر قرار داد. نگران نباشید چون ما در تمام لحظات همراهیتان خواهیم کرد. اگر معیار ها و اصول مهم در هنگام طراحی یک وب سایت رعایت نشوند، نمی توان با استفاده از آن هیچ درآمدی کسب کرد.

    ریسپانسیو(واکنش گرا بودن) مهمترین نکته ای است که باید آن را در هنگام طراحی سایت لحاظ کرد. باید به شیوه ی نمایش محصولات یا خدماتی که قصد ارائه ی آن ها را دارید، توجه کنید. چون در غیر این صورت محصولات در حد قابل انتظار شما دیده نخواهند شد.

    یکی دیگر از نکات مهم که توجه به آن ضروری است، قابلیت ارتقای سایت است. چرا که ممکن است بخواهید خدماتی مثل فروش آنلاین و بسیاری خدمات دیگر را به آن اضافه کنید. در این حالت می توانید زبان های جدیدی را نیز اضافه کنید. خوشبختانه پارسه وب ، تمامی نکات مهم را در هنگام طراحی سایت رعایت می کند. پس با خیالی آسوده سایت مورد نظر خود را به ما بسپارید تا آن را در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی کنیم.

    رعایت اصول سئو در هنگام طراحی سایت

    در عصر حاضر، اصول سئو به یکی از دغدغه های اصلی طراحان سایت تبدیل شده است. رعایت اصول سئو باعث می شود که سایت شما در صفحه ی اول گوگل بالا بیاید.

    لازم به ذکر است که طراحان سایت پارسه وب  ، حتما این نکته را رعایت می کنند و شما می توانید سایت خود را جزو بهترین های گوگل بدانید. البته تیم متخصصین سئو به شما در سئو و بهینه سازی سایت نیز کمک خواهند کرد.

    ایجاد محتوای مناسب در سایت

    قرار دادن محتوای مناسب، نقش موثری در جذب مشتری دارد. سایت پارسه وب تمامی تصاویر و مطالب مرتبط با حرفه ی شما را در سایت قرار می دهد و باعث جذب مشتری می شود.

    حفظ امنیت در هنگام طراحی سایت شرکتی ضروری است

    یک سایت باید این قابلیت را داشته باشد که با جلوگیری از ورود بیگانگان، امنیت را حفظ کند. طراحان سایت ها  این کار را با استفاده از ابزار های وردپرس انجام می دهند. بنابراین لازم نیست که هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای داشته باشید‌.

    صفحه های مختلف یک سایت چه اهمیتی دارند؟

    همان طور که می دانید، وب سایت ها دارای صفحه های مختلفی هستند. قسمت های مختلفی مثل درباره ی ما، تماس با ما، تصاویر در تمام سایت ها مشترک هستند. و این قابلیت را دارند که حرفه و فعالیت شما را برای کاربران معرفی کنند.
    هرچه قدر که این صفحات مهم، زیباتر طراحی شوند، گام های موفقیت را در زمان کوتاه تری طی خواهید کرد. این هم یکی دیگر از ویژگی های مهم تیم پارسه وب است که تمام خواسته های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برآورده می کنند.

    آیا داشتن یک سایت شرکتی حرفه ای ضروری است؟

    اگر می خواهید محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید، اولین قدم طراحی یک سایت حرفه ای است که به دست طراحان پارسه وب به سهولت انجام می شود.
    محصولات در سایت ها معرفی می شوند و مشتریان می توانند اطلاعات لازم را در زمینه ی آن ها به دست آورند.
    یکی از جنبه های مفید این کار، ایجاد اعتماد بین صاحبان سایت و کاربران است. قاعدتا هرچه قدر که این اعتماد گسترش پیدا کند، محصولات شما سریع تر به فروش می رسند.

    شبکه های اجتماعی چه تاثیری در معرفی تخصص شما دارند؟

    درست است که یک سایت حرفه ای، به سرعت کاربران را به سوی خود جذب می کند اما می توانید از شبکه های اجتماعی نیز، برای معرفی محصولات خود استفاده کنید. پارسه وب این قابلیت را دارد که خدمات شما را از طریق شبکه های اجتماعی به همگان معرفی کند.

    ۱

    طراحی براساس استاندارد های روز جهان

    پارسه وب دارای گروهی متخصص و بروز، برای کدنویسی قسمت های مختلف سایت دارد. که این امر سبب میشود پروژه های اجرا شده پارسه وب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند.

    ۲

    دارای گروه تخصصی UI و UX

    امروزه آینده مشاغل از تصویری که از خود در اینترنت به اشتراک میگذارند، بستگی دارد. پارسه وب دارای گروهی تخصصی برای طراحی محصولات و جذاب‌تر کردن آن‌ها برای کاربران و مصرف کنندگان دارد.

    ۳

    قیمت مناسب برای اجرای پروژه های متعدد

    بعد از ثبت سفارش از سمت شما، مشاوران ما شروع به بررسی و آنالیز پروژه میکنند و سپس طی جلسه ایی با شما (یا بصورت حضوری و یا بصورت تلفنی)‌ چند طرح مختلف با قمیت های مختلف به شما ارائه خواهد شد تا بتوانید بر اساس بودجه خود ایده ی خود را عملی نمایید.

    ۴

    ارائه مشاوره درمدیریت کسب وکارها

    افتخار پارسه وب این است که مدیریت چندین پروژه موفق فروشگاهی را در رزومه خود دارد. از همین رو میتواند مشاور و پشتیبان خوبی در کسب و کار شما باشد.

    ۵

    تضمین کار ارائه شده

    علاوه بر أموزش هایی که در هنگام تحویل پروژه به شما داده می شود، به شما اطمینان میدهیم که هرگونه مورد و خطایی که به خاطر اشتباه پارسه وب بوجود آمده باشد را رفع خواهیم کرد و همواره پاسخگوی نیازهای شما خواهیم بود

    ۶

    پشتیبانی ۲۴/۷

    عقد قرارداد با ما، ابتدای کار و اجرای تعهدات ما است و بعد از اتمام قرارداد هم گروه پشتیبان ما بصورت ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود تا بتوانند نیازهای آتی شما را به بهترین نحو برآورده کنند.

    آیا سوالی برای ثبت سفارش و یا دریافت مشاوره دارید؟

    0

    قرداد پشتیبانی

    0

    پروژه های در دست اقدام

    0

    پروژ های بهینه سازی SEO

    0

    پروژه های انجام شده