طراحی سایت مشاور املاک
06
ژانویه

طراحی سایت مشاور املاک در رشت (راحت تر دیده شوید)

طراحی سایت مشاور املاک می تواند به عنوان یک نقطه عطف تغییرات زیادی را در کسب و کار آنلاین شما ایجاد کند. با توجه به افزایش مشغله های کاری افراد، امکان پرس و جو و گشت و گذار برای پیدا کردن خانه به شیوه های قبل وجود ندراد، از این رو لازم است که نیازهای افراد با شیوه های نوین پاسخ داده شود. به همین دلیل ما در پارسه وب بر آن شدیم تا خدمت طراحی سایت مشاور املاک در رشت را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم.

لیست عنوان ها:

چرا باید سایت مشاور املاک داشته باشیم؟

قطعا بسیاری از کسب و کارهایی که در فضای سنتی جایگاه خود را پیدا کرده اند به این موضوع فکر می کنند که فعالیت در فضای آنلاین یا دیجیتال کار پیچیده و بیهوده ای است. اما برای چند لحظه سعی کنید خودتان را جای مشتری هایتان بگذارید. کسانی که مشغله زیادی دارند و وقت نمی کنند که برای جستجو و بازدید از مکان ها مختلف به صورت حضوری اقدام کنند. کسانی که پس از جستجوی زیاد نتوانسته اند خانه مورد نظر خودشان را پیدا کنند. در چنین شرایطی امکان جستجو از طریق سایت می تواند کار آن ها را بسیار راحت تر کند. این مورد فقط برای کسانی است که به دنبال خرید یا اجاره ملک می گردند. داستان برای افرادی هم که مالک هستند اگر بدتر نباشد، بهتر نیست.

طراحی-سایت-مشاور-املاک-در-رشت-4

موارد مهم در طراحی سایت مشاور املاک

اگر به فکر طراحی سایت مشاور املاک در رشت هستید موارد زیر ممکن است بسیار کمک کننده باشد:

1- طراحی داینامیک

برخی از سایت ها به صورت استاتیک طراحی و اجرا می شوند و همین طراحی هم برای آن ها کاربردی و کافی است. اما برای سایت مشاور املاک سایت شما باید به صورت داینامیک طراحی شده باشد. در این حالت مالک سایت کنترل کاملی روی محتویات و شرایط سایت داشته و می تواند ویژگی های آن را به دلخواه شخصی سازی کند. همچنین در این سایت ها امکان ایجاد تغییرات وجود داشته و افراد می توانند محتواهای مورد نظر خودشان را در سایت بارگذاری کنند. این کار کمک می کند که برقرار ارتباط بین مالک و خریدار یا مستاجر راحت تر شود. از طرفی دیگر این کار به شما کمک می کند که تعداد مشتری های بیشتری داشته باشید.

2- امکان جستجو بر اساس شهر و منطقه

همه می دانیم که یکی از مهم ترین معیارها برای انتخاب ملک، شهر و منطقه آن است. هر سایت مشاور املاکی که امکان جستجو بر اساس شهر و منطقه را نداشته باشد، قطعا شکست خورده است. به همین دلیل ما در شرکت طراحی وبسایت پارسه وب، امکان جستجو بر اساس شهر و منطقه را برای همه سایت های مشاور املاک به صورت تخصصی طراحی می کنیم.

2- فیلترهای مختلف مانند مکان و متراژ و قیمت

امکان جستجو بر اساس متراژ، قیمت و سال ساخت می تواند روی انتخاب خریداران تاثیر بگذارد. همچنین داشتن فیلترهای اجاره و خرید، نوع ملک (تجاری، اداری و مسکونی) و سایر موارد می تواند به کاربران کمک کند که ملک مورد نظر خود را راحت تر پیدا کنند. در این حالت فیلترهای موجود بسیار کاربردی خواهند بود. هر چند از این فیلترها به صورت گسترده در سایت های فروشگاهی استفاده می شود. اما این امکان برای سایت های مشاور املاک هم ضروری است.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی در رشت

3- طراحی اپلیکیشن

داشتن یک سایت مشاور املاک برای شروع خوب است اما هر چه کسب و کار شما گسترش بیشتری پیدا کند، بیشتر به داشتن اپلیکیشن محتاج خواهید شد. طراحی اپلیکیشن برای سایت های مشاور املاک کاملا ضروری و واجب است. داشتن اپلیکیشن به شما کمک می کند که کاربران خود را به کاربران وفادار تبدیل کنید که در دراز مدت می تواند مزیت ها و درامدهای زیادی را نصیب شما کند. البته همانطور که اشاره کردیم در ابتدای راه نیاز به صرف هزینه برای اپلیکیشن ندارید و پس از مدتی می توانید این امکان را برای خود و مشتریانتان ایجاد کنید.

اپلیکیشن مشاور املاک

4- سئو

طراحی سایت به تنهایی نمی تواند کاربران را به سایت شما بکشاند. برای این که بتوانید کاربران را از وجود خود در فضای آنلاین با خبر کنید لازم است که از سئو و تولید محتوا استفاده کنید. سئو کمک می کند که مخاطبان شما را پیدا کنند. تولید محتوا هم کمک می کند که کاربرانی که از سایت شما دیدن می کنند، اطلاعات مفیدی را به دست بیاورند. با این کار هم به بهبود خدمات خودتان کمک کرده اید و هم دانش فنی کاربران را بهبود داده اید.

5- رابط کاربری و تجربه کاربری را جدی بگیرید

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در طراحی سایت مشاور املاک که کمتر به آن توجه می شود، طراحی رابط کاربری زیبا و ساده است. رابط کاربری ساده و زیبا به بهبود تجربه کاربر از سایت مورد نظر کمک می کند و می تواند هم در بهبود رتبه شما در گوگل و هم در ایجاد مشتریان وفادار برای شما نقش بسیار مهمی داشته باشد.

6- ثبت در نقشه

اگر می خواهید فقط در یک شهر فعالیت داشته باشید، ثبت مکان فیزیکی شما در نقشه های گوگل بسیار کمک کننده خواهد بود. مخصوصا در استان های شمالی کشور مانند رشت، گیلان و مازندران که بسیاری از افراد از گردشگران هستند و لازم است که به صورت حضوری معاملات خود را انجام دهند.

7- امکان مقایسه املاک

بسیاری از افراد دوست دارند که در زمان انجام معاملات ملکی، ملک های مشابه یا هم قیمت را مقایسه کنند. امکان همچین مقایسه ای در کمتر سایت مشاور املاکی دیده می شود. بنابراین با استفاده از این امکان هم یکی از خاص ترین سایت های مشاوره املاک را خواهید داشت و هم می توانید خدمتی ویژه را به کاربران خودتان ارائه کنید.

طراحی-سایت-مشاور-املاک-در-رشت 1

قیمت طراحی سایت مشاور املاک در رشت

قیمت طراحی سایت بسیار متفاوت است وبا توجه به امکانات و ساختار سایت، قیمت آن تغییر پیدا می کند. برای آگاهی از قیمت های ما و همچنین دریافت مشاوره در این مورد کافی است که با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما پس از بررسی امکانات مورد نیاز هزینه تقریبی طراحی سایت مورد نظر را به شما اعلام خواهند کرد. در نظر داشته باشید که هزینه نهایی ممکن است کمی بالاتر یا پایین تر از هزینه اعلام شده باشد.