آموزش-کسب-درآمد-از-اینترنت-در-خانه-با-کمترین-هزینه-۱
06
مارس

آموزش کسب درآمد از اینترنت در خانه با کمترین هزینه

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراه گرامی پارسه وب، بسیار خوشحالیم که شمارو در این صفحه میبینیم 🙂 آموزش کسب درآمد از اینترنت در خانه با کمترین هزینه رو زمانی نوشتم که سوالات دوستان در ارتباط با مقاله قبلی با عنوان “ کسب و کارهای اینترنتی ” زیاد شده بود و بعضی ها نظرشون این بود که حتی با داشتن این زیرساخت ها هم نتونستیم درآمد خوبی کسب کنیم، مشکل از کجاست؟

امروزه نسل جدیدی از کسب و کارها شکل گرفته بهشون میگن کسب و کارهای اینترنتی و خیلی ها هم پول های کلانی دارن ازش درمیارن. اینکه از کجا باید شروع کرد و تو چه زمینه هایی باید فعالیت کرد مساله ای هست که ذهن خیلی هارو درگیر کرده و مهم تر اینه که چطور باید مدیریت کرد و جواب گرفت ازشون!

امروز قصد داریم در رابطه با آموزش کسب درآمد از اینترنت در خانه با کمترین هزینه صحبت کنیم. در ابتدا میپردازیم به توضیحات اجمالی در رابطه با انواع روش های کسب درآمد و در مرحله بعد یسری از روش های مدیریتی رو میگیم که اکثرا افراد دارای کسب و کار اینترنتی دارن ازش استفاده میکنند.

کسب درآمد از اینترنت واقعا شیرینه ولی نکته ایی که باعث دلسردی اکثر کاربران میشه، رقابت بسیار بالا دراین حوزه هستش و هرکسی که وارد این عرصه میشه باید صبر و حوصله بسیار زیادی برای فعالیت داشته باشه. بطور مثال به موارد زیر توجه کنید:

  • برای بالا کشیدن یه صفحه اینستاگرام باید با تک تک فاللور های خودتون در ارتباط باشید
  • برای فعالیت بیشتر در تلگرام، باید مطالب جذاب برای کاربران تهیه کنید
  • اگر به کار وبلاگ نویسی مشغول هستید، داشتن مطالب جذاب رمز موفقیت شماست
  • اگر بصورت فریلنسرینگ مشغول به فعالیت هستید، اولین موفقیت داشتن رزومه یا سابقه کار مناسب هستش
  • اگر در فروش فعالید، مسلما باید بازاریاب حرفه ایی باشید

مطالب بالا گفته شد تا به این نتیجه برسیم که کسب درآمد از اینترنت یعنی کسب تخصص و دانش به مرور زمان و به کار گرفتن آن ها در فضای مجازی.

اگر در کنار بالا بردن دانش و تخصص خود، پشتکار هم داشته باشید و زود در مشکلات دلسرد نشید، به شما قول میدم که به نتیجه دلخواهتون میرسید!!

آموزش کسب درآمد از اینترنت در خانه با کمترین هزینه
آموزش کسب درآمد از اینترنت در خانه با کمترین هزینه

دلایل محبوبیت و جذابیت کسب و کارهای اینترنتی بنظرتون چیه؟

لیست عنوان ها:

دلایل محبوبیت کسب و کارهای اینترنتی:

  • با تجهیزات معمولی قابل انجام است
  • همه افراد جامعه به آن دسترسی دارند
  • امکان استفاده از آن در عرصه های مختلف ممکنه
  • به کمترین سرمایه اولیه نیاز دارد (در مقایسه با کسب و کارهای غیرمجازی)
  • مهمتر از همه، بدون وجود مافیا فعالیت کنید!

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی تنها به یه کامپیوتر و یا موبایل احتیاج دارید که تقریبا اکثر افراد جامعه در اختیار دارند، و خوشبختانه به مدل های بالای این تجهیزات هم نیازی نیست و اگر هم ندارید براحتی میتونید تهیه کنید.

هر کسب و کاری که دارید مهم نیست، بالاخره میتونید راهی پیدا کنید که اینترنتیش کنید. فراموش نکنید که اگر شما این کارو نکنید همکارها و رقیب های شما حتما اینکار را خواهند کرد! پس همین امروز دست به کار شوید.

اگر بخواهید در دنیای واقعی یه کسب و کاری راه اندازی کنید، در اکثر موارد به سرمایه اولیه زیادی احتیاج دارید، مثل هزینه های اجاره دفتر یا مغازه، خرید تجهیزات و … ولی در کسب و کارهای اینترنتی، در اول کار که هنوز درةمدی ندارید میتونید از خیلی از این هزینه ها چشم پوشی کنید تا زمانی که به درآمد زایی برسید و بتونید هزینه کار خودتون بکنید.

مهمترین و بزرگترین مشکل در کسب و کارهای واقعی، وجود گروه های مافیایی هستش. به طوری که خیلی از ماها حتی اجازه ورود به اون عرصه رو نخواهیم داشت حتی اگر دارای تخصص فراوان باشیم! ولی در کسب و کار های اینترنتی این مساله کاملا برعکس هستش، یعنی هرچه بیشتر تخصص داشته باش بهتر میتوانی رشد بکنی.

درادامه مقاله آموزش کسب درآمد از اینترنت در خانه با کمترین هزینه میپردازیم به برخی از روش های کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت در خانه:

  • کسب درآمد از شبکه های مجازی مثل تلگرام و اینستاگرام
  • فعالیت به عنوان فریلنسر
  • وبلاگ نویسی
  • راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  • فعالیت در سایت های کلیکی
  • طراحی اپلیکیشن
  • ارایه خدمات مشاوره
  • تولید محتوا های آموزشی مثل: ورزش، سلامت، آشپزی، گل و گیاه و…

کسب درآمد از شبکه های مجازی مثل تلگرام و اینستاگرام

اولین و راحت ترین کار اینترنتی، فعالیت در شبکه های مجازی و جذب مخاطب هستش! اینکه این فعالیت به چه صورت باشد بستگی به ایده و فکر و امکانات شما داره.

اکثرا با تولید محتوای جذاب در زمینه های مختلف شروع به جذب فالوور اینستاگرام یا ممبر تلگرام میکنند! که درادامه برای کسب درآمد، راحت ترین روش جذب تبلیغات است که یکی از مهمترین راه های کسب درآمد برای اکثر پیج های اینستاگرامی شده است.

فعالیت به عنوان فریلنسر

اینکه گفته میشه به عنوان فریلنسر فعالیت کنید، اولین نیاز تخصص کافی هستش! به اینصورت که مثلا میرید برنامه نویسی تحت وب یاد میگیرید و زمانی که کاملا بهش مسلط شدید میتوانید با شرکت های مختلف صحبت میکنید و ازشون پروژه میگیرید و داخل خونه انجام میدید.

وبلاگ نویسی

در مورد وبلاگ نویسی هم بخوایم توضیح بدیم تقریبا همون توضیحی هست که برای شبکه های مجازی دادیم! به اینصورت که شروع به نوشتن مطالب مفید و جذاب میکنید و درکنارش میتونید یا از طریق تبلیغات کسب درآمد کنید و یا کسب و کارهای دیگتون رو توسط این وبلاگتون بالا بکشید و به مردم معرفی کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی یکی دیگه از روش های کسب درآمد است! که این کار نیز به روش های مختلف قابل انجام است! یا متوانید از توزیع کننده ها و وارد کننده ها جنس بگیرید و بفروشید و یا با مغازه دار ها به صورت همکاری در فروش محصولاتشون کار کنید وغیره.

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن یه کار تخصصی و پر درآمد است! امروزه یکی از کارهای پر درآمد دنیا، طراحی و اجرای اپلیکیشن های تخصصی هست و افراد زیادی دارند به این سمت کشیده می شوند

ارائه خدمات مشاوره

امروزه خیلی از افراد یا کسب و کارها نیاز به خدمات مشاوره دارند! اگر در حرفه ایی تخصص کافی دارید، میتوانید با ارائه مشاوره به مردم کسب درآمد کنید.برای انجام این کار اول شیکه های مجازی توصیه میشه و بعدش راه اندازی یه وب سایت.

تولید محتوا های آموزشی مثل: ورزش، سلامت، آشپزی، گل و گیاه و…

امروزه تولید محتواهای آموزشی خیلی طرفدار پیدا کرده! بعضی افراد مخصوصا در شبکه های مجازی با آموزش آشپزی و یا آموزش آرایش سر و صورت و یا سایر آموزش های تخصصی مشغول به کار هستند. شما هم میتوانید از این فرصت استفاده کنید!

آموزش کسب درآمد از اینترنت- اشتباهات بزرگ
آموزش کسب درآمد از اینترنت- اشتباهات بزرگ

اشتباهات بزرگ در کسب و کارهای اینترنتی

راهکارهای مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که با توجه به دسترسی شما به تکنولوژی‌های مختلف می‌توانید هر کدام از آنها را استفاده کنید. چیزی که در این بین اهمیت پیدا می‌کند این است که مسیر خود را به درستی انتخاب کنید و در مسیر خود با تجربه پیروزی‌ها و شکست‌های مختلف، به یک فرد باتجربه تبدیل شوید. ما با توجه به سابقه خود در زمینه کسب و کارهای اینترنتی، چند اشتباه بزرگ در مسیر کسب درآمد از طریق اینترنت را پیدا کرده‌ایم که عبارتند از :

راه صد ساله در یک شب!

یکی از مشکلاتی که افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند این است که می‌خواهند راه صد ساله را در یک شب طی کنند در این زمینه چنین موضوعی به هیچ وجه امکان پذیر نیست و فضای کسب و کار آنلاین به مشاغل و مهارت متناسب با آن نیاز دارد تا بتوانید به موفقیت برسید.

 کسب درآمد از اینترنت کار هر کسی نیست!

شاید پس از چند روز یا حتی چند ماه فعالیت در تلگرام، اینستاگرام یا در وبلاگ خود به این نتیجه رسیده باشید که کسب درآمد از اینترنت کار هر کسی نیست. اولاً باید زمان کافی به کار خود اختصاص دهید و روش‌های مختلف را امتحان کنید تا بتوانید مسیرهای موفقیت را پیدا کنید. ممکن است در زمینه تولید چاقو حرفه‌ای باشید، یا شاید یک تایپیست حرفه‌ای باشید، اما چون از کسب‌و‌کار آنلاین می‌ترسید، فرصت فروش و ارائه آنلاین آن را از دست می‌دهید. نهایتاً مجبور هستید که یک یا چند هفته را به آموزش اصول اولیه اختصاص دهید و سپس همزمان با عرضه محصولات و خدمات خود، گام‌های بعدی را بردارید.

باید از شغل قبلی خود استعفا بدم!

این اشتباه بیشتر مخصوص کسانی است که خود شاغل هستند و به ظرفیت بالقوه اینترنت برای کسب پول پی برده‌اند. معمولاً این افراد به دلیل هیجان اولیه خود سعی می‌کنند که از شغل اول خود استعفا داده و تمرکز خود را بر روی کسب‌و‌کار آنلاین قرار دهند. موفقیت در این صورت بسیار کم است و به ریسک آن نمی‌ارزد. پیشنهاد ما در این زمینه این است که شغل قبلی خود را ادامه دهید و بخشی از زمان روزانه را به فعالیت در حوزه مجازی اختصاص دهید. پس از مدتی که در کار خود حرفه‌ای شدید و به این نتیجه رسیدید که با تخصیص زمان بیشتر می‌توانید درآمد بالاتری داشته باشید، آن وقت به سراغ استعفا از شغل قبلی خود بروید و تمام تمرکز خود را بر روی کسب درآمد از اینترنت قرار دهید.

کسب درآمد از طریق اینترنت کار افراد تنبل است!

دلیل تاکید بیش از حد ما بر روی مسئله افراد تنبل این است که ترجیح می‌دهند که از فضا یا از محیط خود تکان نخورده و به راحتی پول زیادی به دست بیاورند. عملاً به خاطر داشته باشید که کسب پول از طریق اینترنت چندان راحت نیست و لازم است که زمان زیادی به این کار اختصاص دهید. در ضمن اگر افراد تنبل بخواهند در این حوزه فعالیت داشته باشند، اگر چه از لحاظ فیزیکی زحمت زیادی متحمل نمی‌شوند، اما مجبور خواهند بود که بخش مهمی از تمرکز روحی و روانی خود را به این حوزه اختصاص دهند و مجبور می‌شوند که بحث‌های جدید و پیشرفته‌تری را فرا بگیرند.

 اینترنت نیاز به تخصص خاصی ندارد!

برای بسیاری از افراد اینترنت و فضای مجازی به رفتن به گوگل و سرچ کردن چند کلمه ساده خلاصه می‌شود، یا ممکن است برخی از آنها تصور کنند که با تشکیل یک کانال تلگرام یا یک صفحه اینستاگرام می‌توانند به راحتی در آن فعالیت داشته باشند و اعضای زیادی جذب کنند. کسب درآمد و جذب مشتری با هم ارتباط تنگاتنگی دارند و فرد باید تخصص کافی در بازاریابی و تبلیغات داشته باشد. بله! شاید شما تولید کننده عروسک یا حتی چاقوهای تزئینی باشید، اما این دلیل نمی‌شود که محصولات خود را به راحتی در یک کانال بفروشید. حتی ممکن است مجبور شوید که یک دیجیتال مارکتر یا بازاریاب دیجیتالی استخدام کنید تا بتوانند به نمایندگی از شما با مشتریان و مخاطبان احتمالی در ارتباط باشد. پس اگر تخصصی در استفاده از اینترنت ندارید، حداقل باید یک حرفه‌ای در کنار خود داشته باشید.

حرف آخر پارسه وب:

در این مطلب نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم که روش‌های مختلف کسب درآمد از اینترنت را به صورت جزئی بیان کنیم و ابزارهای لازم را در هر کدام از هر حوزه‌ها معرفی کنیم. شما ممکن است مسیر خود را در استفاده از اینستاگرام بیابید، از یک وبلاگ استفاده کنید یا در فرایند فروش یک فروشگاه آنلاین مشارکت داشته باشید. فقط به خاطر داشته باشید که باید زمان کافی به برنامه خود اختصاص دهید و روش‌های مختلف را امتحان کنید تا بتوانید موفق‌ترین مسیر ممکن را برای خود پیدا کنید. اگر باز هم ابهام دارید، در قسمت نظرات همین صفحه با ما در ارتباط باشید.