17
ژوئن

وب سایت های طراحی لوگو آنلاین ( free logo designer )

وب سایت های طراحی لوگو آنلاین یکی از مهمترین موضوعات امروزی می باشند. قطعا هر کسب و کاری در ابتدا نیاز به یک هویت اختصاصی (برند) دارد. حال فرقی نمی‌کند که کسب و کار شما معرف یک برند شخصی باشد یا یک برند شرکتی، در هر دو صورت نیازمند طراحی لوگو هستید. از طرفی دیگر هزینه طراحی لوگو بسیار بالاست و در ابتدای کسب و کارتان احتمالا برایتان به صرفه نباشد که هزینه بالایی را برای آن در نظر بگیرید. پس حال باید به سراغ روشی باشید که هم نیاز به هزینه بالایی برای شما نداشته باشید و هم نیازمند به مهارت های ویژه ای نباشد.

ما در این آموزش قصد داریم “وب سایت های طراحی لوگو آنلاین” را به شما معرفی نماییم.

وب سایت های طراحی لوگو آنلاین، ابزار های هستند که به شما این اجازه را می‌دهند به صورت آنلاین لوگو خود را در وب سایت طراحی کرده و بعد با فرمت های مختلف لوگو خود را از سایت دانلود کنید. هدف از طراحی لوگو، این ست که شما به یک هویت منحصر به فرد و نام تجاری خاص در میان مخاطبانتان برسید. به همین خاطر با طراحی یک لوگو خوب و جذاب می‌توانید به سادگی به این مقصود دست پیدا کنید.

البته خوب است بدانید که طراحی یک لوگو باید با قوانین ثبت علائم تجاری منطبق باشد. به عنوان مثال لوگو نباید با تلفیق چند لوگو دیگر طراحی شود و یا به طور واضح کپی برداری شده از لوگو های دیگران باشد.

  1. لیست عنوان ها:

     اولین وب سایت طراحی لوگو آنلاین : Canva

canva-وب-سایت-طراحی-لوگو-آنلاین-پارس-وب

سایت Canva یکی از محبوب ترین وب سایت های طراحی لوگو آنلاین است که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و شما می‌توانید تنها با کشیدن و رها کردن (Drop & Drag) لوگو دلخواه خود را بسازید. در این سایت بیش از 100 قالب برای تولید لوگو با کیفیت وجود دارد که به شما آزادی عمل خوبی می‌بخشد. ضمنا این سایت دارای یک اپلیکیشن رایگان هم بوده و به کمک آن می‌توانید به راحتی بر روی تلفن همراه خود لوگوهای بسیار زیبا طراحی کنید.

دومین وب سایت طراحی لوگو آنلاین : Online Logo Maker

onlinelogomaker-وب-سایت-طراحی-لوگو-آنلاین-پارسه-وب

رابط کاربری  سایت Onlinelogomaker در بین وب سایت های طراحی لوگو آنلاین، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. زیرا حتی برای ساختن لوگو خوب نیاز به ساخت حساب کاربری ندارید. از طرفی دیگر برای ایجاد لوگو خود می‌توانید از فونت های مختلف، آیکون ها و اشکال گوناگون استفاده کرده و حتی تصاویر مد نظر خود را در سایت بارگذاری کنید. طرح‌های از پیش آماده شده نیز در سایت وجود دارد و می‌توانید هنگام طراحی لوگو از آنها ایده بگیرید و لوگو بهتری را طراحی کنید.

دومین وب سایت طراحی لوگو آنلاین :  Vecteezy

Vecteezy-وب-سایت-طراحی-لوگو-آنلاین-پارسه-وب

وقتی وارد سایت Vecteezy می‌شوید رنگ و چیدمان خود سایت شما را جذب می‌کند. سایت Vecteezy  قطعا یکی از غنی ترین آرشیو های تصاویر برداری می‌باشد که در سالهای اخیر بسیار محبوب کاربران بوده است. به کمک آرشیو این سایت به بهترین ایده ها برای طراحی لوگو دست پیدا خواهید کرد. البته این سایت یک ویرایشگر قوی نیز برای ساخت لوگو  در اختیار کاربران می‌گذارد. این ویرایشگر بر اساس مروگر شما امکانات مختلفی را ارائه می‌دهد که ساخت لوگو را برای شما راحت تر و دلچسب‌تر می‌کند.

سومین وب سایت طراحی لوگو آنلاین : Dribbble

Dribbble-وب-سایت-طراحی-لوگو-آنلاین-پارسه-وب

سایت Dribbble را شاید نتوان یک ابزار در میان وب سایت های طراحی لوگو آنلاین دانست. اما قطعا اگر میخواهید بدانید اصول طراحی لوگو چیست و طراحان حرفه ای چگونه لوگو طراحی می‌کنند، حتما به این سایت سر بزنید. Dribbble پایگاهی برای طراحان برتر است که لوگوهای خود را در آنجا بارگذاری می‌کنند و به شما ایده های بسیار خوبی برای طراحی لوگو می‌دهند. این سایت در ایجاد خلاقیت و ایده پردازی برای ساخت لوگویی زیبا به شما کمکی خوبی می‌تواند بکند.

چهارمین وب سایت طراحی لوگو آنلاین : Logogarden

Logogarden-وب-سایت-طراحی-لوگو-آنلاین-پارسه-وب

یکی از ویژگی های برجسته سایت Logogarden طراحی سریع و راحت لوگو به کمک آن است. شما در عرض 5 دقیقه میتوانید لوگو خود را بسازید. در این سایت اشکال و طرح های مختلفی به صورت آماده وجود دارند که می‌توانید از آنها برای ساخت لوگو خود کمک بگیرید.

پنجمین  وب سایت طراحی لوگو آنلاین : Flamingtext

Flamingtext-وب-سایت-طراحی-لوگو-آنلاین-پارسه-وب

اگر به دنبال ابزاری برای طراحی لوگو به صورت متن هستید حتما به سایت Flamingtext سر بزنید. این سایت فونت های متنوع ای به شما پیشنهاد می‌دهد و میتوانید به کمک آن لوگو های نوشتاری فوق العاده ای طراحی کنید. البته امکانات این سایت تنها به این موارد ختم نشده و به شما این اجازه را می‌دهد که برای پس زمینه خود جلوه های ویژه مناسبی را اضافه کنید.

ششمین ابزار وب سایت طراحی لوگو آنلاین :

Freelogodesigne-وب-سایت-طراحی-لوگو-آنلاین-پارسه-وب

سایت یک ابزار تخصصی در میان وب سایت های طراحی لوگو آنلاین می‌باشد. این سایت اطلاعاتی را که مربوط به کسب و کارتان است را از شما دریافت کرده و به شما لوگو های گوناگون زیادی را ارائه می‌دهد. سپس شما می‌توانید در لوگو های پیشنهاد شده تغییراتی را متناسب با سلیقه خود اعمال کنید.در نهایت بعد از آن که تغییرات مدنظرتان تمام شد با کلیک بر روی گزینه ذخیره میتوانیم لوگو خود را دانلود کنید. البته این سایت برای حساب کاربری رایگان خود محدودیت هایی را ایجاد کرده است. یکی از آن محدودیت ها این است که به شما لوگویی با ابعاد ۲۰۰× ۲۰۰ و با فرمت png تحویل می دهد.

جمع بندی

لوگو خوب میتواند تاثیر گذاری خوبی بر روی مخاطبانتان بگذارد و در تبلیغات نیز به شما کمک شایانی کند. یک لوگو با طراحی و هویت بصری مناسب می‌تواند در ذهن مخاطبانتان ثبت شده و تبلیغ خوبی برای کسب وکار شما باشد. لوگو ای که با استفاده از وب سایت های طراحی لوگو آنلاین می‌سازید، یقینا نمی‌تواند به اندازه یک لوگوی چند میلیون تومانی در بازار حرفه ای باشد اما با توجه اینکه شما در شروع کسب و کارتان سرمایه زیاد و مهارت های ویژه ای در طراحی ندارید بهتر است از آنها کمک بگیرید. در آینده می‌توانید آن را بهبود بخشیده و لوگو منحصر به فرد و جذابی را خلق کنید.

بسیاری از لوگو های برند های معروفی که اکنون آنها را می‌شناسید و توانسته اند محبوبیت بالایی را بدست آورند در ابتدا لوگو های بسیار ساده ای داشته اند. پس زمان را از دست ندهید و همین حالا برای کسب و کارتان یک لوگو خوب ایجاد کرده و برندتان را به زیبایی معرفی کنید.