طراحی سایت طلا فروشی در رشت 1
14
ژانویه

طراحی سایت طلا فروشی در رشت {ویترین آنلاین طلا فروشی}

طراحی سایت طلا فروشی در رشت یکی از الزامات هر طلا و جواهر فروشی است که در این شهر مشغول به فعالیت است. برخی از افراد فکر می کنند که کسب و کار آن ها در دنیای آنلاین با اقبال روبرو نخواهد شد، به همین دلیل کماکان از ورود به این فضا خودداری می کنند. طلا و جواهرات هم جزو همین دسته از محصولات می باشد. اکثرافراد فعال در این حوزه به فکر فعالیت در فضای آنلاین نیستند. بنابراین اگز شما جزو کسانی هستید که به دنبال طراحی سایت طلا فروشی در رشت هستید، به احتمال زیاد به زودی از رقبا پیشی خواهید گرفت.

لیست عنوان ها:

امکانات مورد نیاز سایت طلا فروشی

طراحی هر سایت باید متناسب با تخصص و حیطه فعالیت هر سایت انجام شود. از این رو می توان گفت که طراحی سایت طلا فروشی با طراحی سایت شرکتی در رشت به صورت کلی متفاوت است. هر سایت طلا فروشی به امکانات زیر نیاز دارد:

1- اعلام نرخ روزانه و حتی ساعتی طلا

همه می دانیم که نرخ طلا به صورت روزانه و در برخی از موارد ساعتی تغییر پیدا می کند. به همین دلیل لازم است که سایت مورد نظر به صورتی طراحی شود که امکان تغییر قیمت به صورت خودکار یا دستی برای آن فراهم باشد. در نظر داشته باشید که تغییر قیمت نباید فرایندی پیچیده و سخت داشته باشد که اپراتور برای تغییر آن زمان زیادی را صرف کند. این تغییر قیمت باید به صورت خودکار برای همه محصولات محاسبه شده و به صورت خودکار قیمت آن‌ ها را تغییر دهد. چرا که عوض کردن قیمت تعداد زیادی محصول هم زمان بر است و هم خسته کننده که ممکن است امکان اشتباه اپراتور را بالا ببرد.

2- پرداخت امن

همانند هر فروشگاه اینترنتی دیگری پرداخت امن یکی از ملزومات سایت های طلا فروشی است. امکان پرداخت امن می تواند اعتماد کاربران را به سایت شما جلب کند. جلب اعتماد کاربران هم مساوی است با فروش بیشتر. علاوه بر پرداخت امن نیاز است که پرداخت در سایت شما ساده و راحت باشد تا کاربران اذیت نشوند.

3- گالری

در بسیاری از سایت ها هیچ نیازی به گالری تصاویر وجود ندارد، اما سایت طلا فروشی به صورت کلی مقوله ای جداگانه است. داشتن گالری و نمونه کارها کمک می کند که مشتریان شما بیشتر با کسب و کارتان آشنا شوند و همچنین از سابقه و خدمات شما آگاهی پیدا کنند. در گالری می توانید هنر خودتان را به کاربران و رقبا نشان دهید و برگ برنده خودتان را رو کنید.

مطلب مشابه: طراحی سایت تجهیزات پزشکی در رشت

4 – راهنمای سایز بندی

برخی از سایت ها هستند که محصولات خود را به صورت آماده به فروش می رسانند و سایز این محصولات از قبل تعیین شده است. برای مثال شما نمی توانید سایز گوشی سامسونگ S20 را خودتان انتخاب کنید، بلکه باید یا همین گوشی را بخرید یا گوشی دیگری با سایز دلخواه خودتان را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که سایز در یک گوشی موبایل معیاری بسیار مهم نیست و در بسیاری از موارد می توان آن را نادیده گرفت. اما سایز در انتخاب طلا و جواهرات زینتی بسیار حائز اهمیت است. النگو، انگشتر، گردن بند و دست بند جزو مواردی هستند که سایز در آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل لازم است که نحوه اندازه گیری سایز این موراد در سایت توضیح داده شود.

5- امکان سفارش ساخت طلا و جواهرات

یکی از مواردی که می تواند فروش شما را چند برابر کند، امکان سفارش ساخت طلا و جواهر است. این امکان به کاربران شما حس خاص بودن را منتقل خواهد کرد. هر چه میزان سفارشی سازی و شخصی سازی بیشتری را در اختیار کاربرانتان قرار دهید، تمایل آن ها به خرید بیشتر خواهد شد. اگر این امکان را برای کاربران فراهم کنید که طرح دلخواه خود را سفارش دهند، کاربران بیشتری به خرید از سایت شما ترغیب خواهند شد.

طراحی سایت طلا فروشی در رشت 2

6- طراحی لوکس و جذاب

داشتن سایتی که طراحی آن زیبا و جذاب است برای همه کسب و کارها لازم و ضروری است، اما طراحی لوکس و جذاب برای سایت های طلا فروشی از اهمیتی دو چندان برخوردار است. طراحی جذاب و لوکس می تواند حس لوکس و لاکچری بودن طلا را به کاربران منتقل کند.

مطلب مرتبط: طراحی سایت فروشگاهی در رشت

7- طراحی رسپانسیو

اهمیت طراحی سایت رسپانسیو دیگر بر کسی پوشیده نیست و گوگل اعلام کرده سایت هایی که برای نمایش در گوشی و نمایشگرهای کوچک طراحی نشده باشند، جایگاهی در صفحه نتایج گوگل نخواهند داشت. به همین دلیل است که همه سایت های بزرگ و کوچک سعی دارند این ویژگی را در سایت خودشان به خوبی پیاده سازی کنند.

سئو سایت طلا فروشی

سئو سایت یک مقوله بسیار مهم است که باید به صورت ویژه بودجه ای را به آن اختصاص بدهید. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو سایت شما را در دسترس افراد بیشتری قرار خواهد داد. به طوری که یکی از مهم ترین راه های کسب درآمد از طریق سئو و بهینه سازی می باشد.

اپلیکیشن

در مطلب مربوط به طراحی سایت مشاور املاک در رشت گفتیم که داشتن اپلیکیشن در ابتدای کار ضروری نیست، اما هر چه جلوتر برویم و کسب و کار شما گسترده تر شود، احساس نیاز به داشتن اپلیکیشن هم بشتر خواهد شد. داشتن اپلیکیشن کلاس کاری شما را بالا خواهد برد و در چنین حالتی می توانید به راحتی اعتماد سازی کرده و کاربران وفادار سایت خودتان را افزایش دهید.

طراحی سایت طلا فروشی در رشت 3

قیمت طراحی سایت طلا فروشی در رشت

اطلاع از قیمت های یک خدمت همیشه یکی از فاکتورهایی است که ممکن است روی انتخاب و عمل ما تاثیر بگذارد. برای مثال همه ما دوست داریم که خدمات ارزان و با کیفیت را دریافت کنیم. قیمت طراحی سایت طلا و جواهر فروشی به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. امکانات مورد نیاز، تعداد صفحات سایت، سیستم مدیریت محتوا و … عواملی هستند که می توانند روی قیمت نهایی خدمات تاثیر بگذارند.

ما در پارسه وب همیشه بر این باور بوده ایم که مشتریان ما لایق بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت ممکن هستند. برای آگاهی از قیمت طراحی سایت طلا فروشی در رشت کافی است با همکاران ما تماس بگیرید و امکانات مورد نیاز را با آن ها در میان بگذارید. همکاران ما پس از بررسی هزینه را به شما اعلام خواهند کرد و در صورت تمایل شما فرایند طراحی را آغاز خواهیم کرد.