طراحی سایت شرکتی در رشت 1
08
ژانویه

طراحی سایت شرکتی در رشت {داشتن شرکتی محلی با دیدی جهانی}

داشتن سایت شرکتی برای محصولات یا خدمات می تواند کلاس کاری شما را بهبود ببخشد. می توانید خدمات خودتان را بیشتر و بهتر در اختیار کاربرن قرار دهید. این ویژگی مخصوصا برای شرکت هایی که در سطح ایران یا جهان فعالیت دارند، اما در تهران یا شهرهای صنعتی قرار ندارند، حائز اهمیت است. سایت شرکتی می تواند دامنه فعالیت های شما را گسترش داده و شما را در سطح جهان مطرح سازد. ما در پارسه وب خدمات متفاوتی را در زمینه طراحی سایت به کاربران خودمان ارائه می کنیم. اگر به دنبال طراحی سایت شرکتی در رشت هستید، وارد صفحه درستی از سایت ما شده‌ اید.

لیست عنوان ها:

با طراحی سایت شرکتی بهتر دیده شود

طراحی سایت شرکتی می تواند شروعی برای ورود به دنیایی بزرگ تر باشد که در آن راحت تر می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. این ارتباط می تواند برند شما را در ذهن مخاطبان حک کند به صورتی که آن ها را به مشتری وفادار شما تبدیل کند. همچنین می تواند برند شما را به یک برند بین المللی تبدیل کند.

موارد مهم در طراحی سایت شرکتی

برای طراحی سایت شرکتی لازم است که از یک سری استانداردها پیروی کنیم. البته این موارد برای همه سایت ها لازم و ضروری نیستند بلکه با توجه به نوع شرکت، زمینه فعالیت و مشتریان آن می توان ویژگی های دیگری را هم برای سایت شرکتی ایجاد کنیم. اما موارد زیر مهم ترین مواردی هستند که باید به آن ها توجه داشته باشیم:

1- کاتالوگ

سایت های شرکتی معمولا به عنوان کاتالوگ آنلاین مورد استفاده قرار می گیرند. این کاتالوگ برای معرفی محصولات یا خدمات به کار می رود. مخصوصا اگر محصول خاصی را تولید می کنید و قصد فروش آن را به صورت عمده دارید، سایت شرکتی می تواند نیازهای شما را به صورت کامل برآورده کند. سایت شما می تواند محلی برای ارئه نمونه کارهای شما هم باشد. برای مثال ما در پارسه وب نمونه کارهای خودمان را برای معرفی خدمات قرار داده ایم تا کاربران راحت تر بتوانند به نیازهای خودشان دست پیدا کنند. شما هم می توانید اطلاعات محصولات یا خدمات خودتان را در سایت خود منتشر کنید تا دسترسی به این اطلاعات ساده تر شود.

طراحی سایت شرکتی در رشت 4

2- طراحی سایت دو یا چند زبانه

اگر دامنه فعالیت شما به ایران محدود نبوده و فعالیت شما به صورت بین المللی است به راحتی می توانید با طراحی یک سایت که از دو یا چند زبان استفاده می کند، به راحتی می توانید رضایت مشتریان خودتان را جلب کنید. حتی در صورتی که فقط در ایران هم فعالیت داشته باشید، می توانید زبان های فارسی، ترکی، عربی، کردی، گیلکی و… را به سایت خودتان اضافه کنید. این کار حس تعلق افراد به شرکت شما را بیشتر می کند. مخصوصا اگر قصد طراحی سایت شرکتی در رشت را دارید، اضافه کردن زبان های گیلکی یا مازنی می تواند حمایت های زیادی را از طرف افراد این منطقه برای شما به همراه داشته باشد.

مطلب مشابه: طراحی سایت فروشگاهی در رشت

3- طراحی رسپانسیو

طراحی سایت به صورت رسپانسیو دیگر تبدیل به یک اصل اساسی در طراحی سایت شده است و هر سایتی که این مورد را رعایت نکند، قافیه را به رقبا باخته است. به همین جهت ما در پارسه وب همواره بر طراحی رسپانسیو انواع سایت تاکید داشته ایم. طراحی رسپانسیو سایت علاوه بر بهبود سئو می تواند روی بهبود تجربه کاربری هم تاثیر بگذارد. مطمئنا اگر در استفاده از یک سایت تجربه بهتری کسب کرده باشید، نسبت به آن حس بهتری داشته و سایت در ذهن شما حک خواهد شد. بنابراین طراحی رسپانسیو یکی از موادی است که باید بیشتر به آن توجه نشان داده شود. مخصوصا که در سال های اخیر استفاده از دستگاه های کوچک تر مانند تلفن همراه و ساعت های هوشمند بیشتر شده است.

طراحی سایت شرکتی در رشت 3

4- تماس با ما

یکی از مهم ترین بخش های هر سایت شرکتی صفحه تماس با ما آن سایت است. در این صفحه راه های ارتباطی با کسب و کار قرار داده می شود. این صفحه معمولا شماره تماس، آدرس شبکه های اجتماعی، ایمیل و آدرس قرار داده می شود. داشتن این اطلاعات در صفحه ارتباط با ما کمک می کند که کاربران راحت تر به شما اعتماد کنند. بنابراین برای طراحی سایت شرکتی لازم است که صفحه تماس با ما به صورت اختصاصی و دارای اطلاعات کافی، طراحی شود.

مطلب مشابه: طراحی سایت مشاور املاک در رشت 

5- مدیریت نمایندگی ها

برخی از شرکت ها در سایر شهرها و حتی سایر کشورها دارای نمایندگی فعال هستند. اگر شما هم چنین شرکتی را اداره می کنید، لازم است که یک بخش را برای مدیریت این موارد به طور اختصاصی گسترش دهید. مدیریت نمایندگی ها در اعطای نمایندگی جدید هم به شما کمک می کند. با این کار می توانید نمایندگی های خودتان را به صورت منظم و دسته بندی شده مشاهده کنید.

سئو سایت شرکتی در رشت

طراحی سایت شرکتی در رشت تازه اول راه است و برای اینکه بتوانید خودتان را در معرض دید کاربران قرار دهید، لازم است که از سئو سایت استفاده کنید. سئو می تواند کاربران زیادی را روانه سایت شما کند. هر چه کاربران بیشتری سایت شما را مشاهده کنند، شرکت شما بیشتر شناخته خواهد شد و افراد بیشتری ترغیب می شوند که با شما همکاری داشته باشند. بنابراین به طراحی سایت اکتفا نکنید و برای بهبود رتبه های خودتان در گوگل برنامه داشته باشید.

طراحی سایت شرکتی در رشت 2

قیمت طراحی سایت شرکتی در رشت

قیمت طراحی سایت به موارد متعددی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن ارائه کرد. امکانات مورد نیاز، تعداد صفحات، تک زبانه یا چند زبانه بودن و موارد بسیار دیگری می توانند روی قیمت نهایی طراحی سایت شرکتی تاثیر داشته باشند. به همین دلیل ما سعی کرده ایم که از ارائه پکیج های آماده برای سایت ها شرکتی خودداری کنیم. برای آگاهی از هزینه های طراحی سایت کافی است همکاران ما تماس گرفته و یا با مراجعه به صفحه طراحی سایت فرم مورد نیاز را پر کنید. در این شرایط همکاران ما با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را از شما دریافت خواهند کرد. سپس بر اساس امکانات مورد نیاز و سایر مشخصات هزینه این کار به شما اطلاع داده خواهد شد.

طراحی سیات شرکتی در رشت به ویژگی ها و امکانات خاصی نیاز دارد که بخشی از آن ها را با همدیگر مرور کردیم.