تکنیک هایی برای طراحی لندینگ پیج جذاب که منجر به افزایش درآمد می شوند
07
مه

تکنیک هایی برای طراحی لندینگ پیج جذاب که منجر به افزایش درآمد می شوند

ممکن است وقتی کاربران وارد سایت شما می شوند، تمایل داشته باشند که  بیشتر با محصولات  آشنا شوند . در این مرحله باید سعی کنید از تکنیک های جذابی استفاده کنید تا کاربران سایت شما هر روز بیشتر از دیروز شده و در عین حال ماندگار شوند. می توانید با ارائه ی یک پیشنهاد خوب و جذاب، کاربران بیشتری را به سوی خود بکشانید. یکی از این راه ها به کارگیری تکنیک هایی برای طراحی لندینگ پیج جذاب است.

لیست عنوان ها:

 قسمت های مختلف در طراحی لندینگ پیج

در ادامه ی مطلب، برای شما توضیح می دهیم که چه تفاوتی میان لندینگ پیج و صفحه ی اصلی سایت وجود دارد. همچنین چند روش کاربردی را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید یک لندینگ پیج جذاب را طراحی کنید.

اگر علاقه مند هستید که بیشتر در این زمینه بدانید، با ما همراه باشید و خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید. در صفحه ی اصلی یک سایت قسمت های مختلفی مثل نوار کاربری وجود دارد. در نتیجه امکان دسترسی کاربران به موضوعات و محتواهای مورد نظرشان به سهولت امکان پذیر است.

صفحاتی  که داری CTA  ، اطلاعات، منابع و لینک های متعدد باشند، تمام اطلاعات مورد نیاز کابران مثل لیست قیمت و بسیاری موارد دیگر را به سرعت در اختیار آن ها قرار می دهند. طی کردن مراحل زیر باعث می شوند که بتوانید یک لندینگ پیج زیبا را طراحی کنید.

 قسمت های مختلف در طراحی لندینگ پیج

مراحل طراحی لندینگ پیج

۱) می توانید با ایجاد یک پیشنهاد جذاب، کاربران بیشتری را به سمت سایت خود جذب کنید.

۲) از ایجاد ابهام و گمراه کردن کاربران خودداری کنید.

۳) با استفاده از تصویر یا فیلم های جذاب، فضای خوبی را ایجاد کنید.

۴) محتوای خود را قبل از اسکرول خوردن لندینگ پیج در سایت قرار دهید.

۵) اگر لازم است یک فرم را برای دریافت اطلاعات کاربران قرار دهید.

۶) با به کار بردن یک سری نکات‌، اعتماد کاربران را جلب کنید.

تکنیک هایی برای طراحی لندینگ پیج جذاب

در ادامه به شما راهکارهایی را معرفی می کنیم که با رعایت آن ها می توانید قدم های بزرگی در راستای کسب درآمد از وب سایت بردارید.

تکنیک هایی برای طراحی لندینگ پیج جذاب

ارائه ی یک پیشنهاد خوب و جذب کاربران:

اگر قصد داشتید که محصولات خود را تبلیغ کنید، از متن های مناسبی استفاده کنید تا ارزش محصولات خود را بالا ببرید. همچنین این کار باعث می شود که نرخ تبدیل افزایش یابد. قاعدتا اگر مخاطبان اطمینان داشته باشند که در سایت مناسبی حضور دارند، مدت زمان بیشتری در این مکان حضور می یابند.

شایان ذکر است که شما فقط ۸ ثانیه فرصت دارید تا  کاربران را با خود همراه کنید. در این صورت به احتمال زیاد متقاعد می شوند که محصولات شما را خریداری کنند.

 خودداری از ابهام و گمراه کردن کاربران

ویژگی یک لندینگ پیج مناسب این است که مبهم نیست و به صورت واضح برای کاربران طراحی شده است. هدف خود را که طبیعتا تبدیل بازدید کننده ها به خریدار است، در نظر بگیرید و لندینگ پیج را با توجه به آن طراحی کنید. لازم به ذکر است که برای طراحی صفحه فرود به نوار ناوبری و لینک نیاز نیست.

ساده بودن این صفحه مزایای دیگری هم دارد. مثلا باعث می شود که کاربران بر روی موضوع اصلی تمرکز کنند . حواشی حواس او را پرت نکنند.

 جذابیت لندینگ پیج با استفاده از تصاویر و فیلم های مناسب

شما می توانید با استفاده از تصاویر و فیلم های جذاب، جذابیت سایت خود را افزایش دهید. توجه کنید که از تصاویر غیر مناسبی استفاده نکنید. چون در این صورت، بازدید کنندگان سایت را از دست خواهید داد.

تصاویر مناسب محصولات شما را به خوبی معرفی می کنند. بهترین لندینگ پیج آن است که با استفاده از جدیدترین و نوین ترین روش ها طراحی شود. توجه کنید که از عکس های غیر حرفه ای و آن هایی که به دلیل وجود داشتن در اکثر سایت ها برای مخاطبان آشنا هستند استفاده نکنید.

 جلب اعتماد کاربران با استفاده از یک سری نکات

اگر کاربران بتوانند بعد از ورود به لندینگ پیج شما نظرات خود را به ثبت برسانند، اعتماد بازدید کنندگان با خواندن آن ها  جلب می شود و علاقه مند می شوند که دقایق بیشتری را در سایت شما بگذرانند.