12
آگوست

افزونه‌های اهدای کمک مالی در وردپرس را بشناسید

اهدای کمک مالی در وردپرس یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید از مخاطبانتان در خواست کمک و حمایت مالی داشته باشید. در بعضی از کسب‌وکارهای اینترنتی ممکن است منبع درآمد صاحبان آن، برای افزایش خدمات مخصوصا رایگان، کافی نباشد به همین خاطر از مخاطبان خود تقاضای حمایت مالی می‌کنند. از طرفی دیگر خیریه‌ها و سازمان های مردم نهاد نیز اگر در فضای اینترنت فعالیت داشته باشند و دارای وب سایت باشند می‌توانند به راحتی قسمتی را در سایتشان ایجاد کرده تا از مردم یا بازدیدکنندگان سایت، تقاضای اهدای کمک مالی کنند.

ما در این مقاله از پارسه وب قصد داریم به شما افزونه‌های اهدای کمک مالی در وردپرس را معرفی کرده تا به کمک آن از مخاطبانتان در خواست حمایت و کمک مالی کنید. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

لیست عنوان ها:

افزونه های کمک مالی در وردپرس

Give

افزونه give در اهدای کمک مالی در وردپرس -پارسه وب

افزونه Give با بیش از 90000 نصب فعال جز محبوبترین افزونه‌های کمک مالی در وردپرس است. این افزونه برای نسخه‌های وردپرس 4.8 و بالاتر مناسب می‌باشد. که البته برای داشتن تمامی امکانات آن باید نسخه پولی آن را خریداری کرد. این افزونه ویژگی‌های بسیاری خوبی از قبیل فرم‌های مختلف برای اهدا کمک را در اختیار شما قرار می‌دهد تا دقیقا همونطور که تمایل دارید آن را سفارشی سازی کنید. از ویژگی‌های مناسب دیگر این افزونه می‌توان به امکان اتصال به درگاه‌های بانکی مانند PayPal برای پرداخت اشاره کرد.

اما ویژگی فوق‌العاده‌ای که سبب تمایز این افزونه با افزونه های مشابه خود می‌شود این است که با نصب و فعالسازی آن می‌توانید از طریق پنل Google Analytics خود کمک‌های مالی را پیگیری کنید. البته خود این افزونه نیز برای کمک های مالی گزارشات بسیاری خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید شرایط و ضوابط خاصی را برای اهدای مبالغ مختلف معرفی کنید.

ویژگی های آن:

    • دارای فرم‌ های پذیرش متنوع و قدرتمند
    • قابلیت سفارشی سازی فرم‌ ها
    • دارای افزونه های وابسته و حرفه ای 
    • قابلیت اتصال به PayPal
    • و…

 

Charitable

افزونه charitable در اهدای کمک مالی در وردپرس -پارسه وب

افزونه Charitable دارای بیشتر از 10000 نصب فعال بوده و برای وردپرس نسخه 4.1 و بالاتر مناسب است. این افزونه دارای رابط کاربری خوبی بوده و بسیار کاربر پسند است. با راهنمایی که در آن وجود دارد صاحبان سایت در عرض چند دقیقه می‌توانند کمپین کمک‌های مالی خود را ایجاد کنند. ویژگی منحصر به فرد آن این است که هیچگونه هزینه‌ای را بابت انتقال پولی که اتفاق میوفتند دریافت نمی‌کند. ضمنا برای برخوردداری از همه امکانات این افزونه باید بر اساس پلن هایی که در سایت خود افزونه وجود دارد و توسط شما انتخاب می‌شود، هزینه‌ای را به صورت دوره پرداخت کنید.

ویژگی های آن:

    • دارای فرم‌ های متنوع و حرفه ای
    • قابلیت ایجاد کمپین های مختلف
    • درابط کاربری مناسب و آسان
    • قابلیت اتصال به درگاه پرداخت PayPal
    • و …

 

PayPal Donations

افزونه PayPal در اهدای کمک مالی در وردپرس -پارسه وب

افزونه PayPal Donations دارای بیش از 50000 نصب فعال است که برای نسخه‌های وردپرس 3 و بالاتر مناسب است. یکی از ویژگی‌های مهم این افزونه این است که تمامی امکانات آن رایگان است و شما می‌توانید به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از آنها استفاده کنید. همانطور که از نام آن پیداست این افزونه کاملا منطبق با درگاه پرداخت PayPal می‌باشد. به کمک PayPal Donations شما به راحتی می‌‌توانید با اضافه کردن یک کدکوتاه به هر بخش (برگه، نوشته و سایدبار) سایتتان، یک دکمه اهدای کمک در آن بخش ایجاد کنید. با رفتن به قسمت تنظیمات این افزونه می‌توانید صفحه اختصاصی پرداخت برای خود ایجاد کرده و واحد پولی که قرار است پرداخت شود را تعیین کنید.

ویژگی های آن:

    • انطابق کامل با درگاه پرداخت PayPal
    • پشتیبانی از 18 زبان زنده دنیا
    • امکان اهدای کمک مالی به صورت خودکار و مداوم
    • رابط کاربری آسان و زیبا
    • و …

 

Seamless Donations

افزونه Seamless donation در اهدای کمک مالی در وردپرس -پارسه وب

افزونه Seamless Donations دارای بیش از 10000 نصب فعال است و برای نسخه وردپرس 3.4 و بالاتر مناسب می‌باشد. فعالسازی بخش اهدای کمک مالی در وردپرس توسط این افزونه بسیار ساده و سریع است به طوریکه در عرض کمتر از 5 دقیقه می‌توانید آن را بسازید. کمک های مالی در این افزونه شامل بیشتر از 20 ارز فعال در جهان می‌باشد که کاربران می‌توانند به صورت دوره ای و خودکار کمک خود را اهدا کنند. ویژگی جالبی که این افزونه دارد این است که به شما این امکان را می‌دهد تا برای کابرانتان پس از پرداخت کمک مالی‌شان، یک ایمیل تشکر سفارشی سازی شده ارسال کنید. امکانات این افزونه نیز به صورت رایگان ارائه شده است و دیگر نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهید بود.

ویژگی های آن:

    • امکان شخصی سازی فوق‌العاده
    • دارای فرم‌های پذیرش متنوع و حرفه ای
    • قابلیت اتصال به درگاه پرداخت PayPal
    • دارای امکانات متنوع و راه‌اندازی سریع

 

Donorbox

افزونه Donorbox در اهدای کمک مالی در وردپرس -پارسه وب

افزونه Donorbox   دارای بیش از 5000 نصب فعال بوده که برای نسخه وردپرس 3 و بالاتر مناسب می‌باشد. این افزونه رایگان می‌باشد اما اگر کمک های مالی شما بیشتر از 1000 دلار برسد در هر ماه، تنها 1.5 درصد باید به صاحبان این افزونه بپردازید. Donorbox به شما این امکان را می‌دهد تا فرم اهدای کمک مالی را هر طور که دلخواهتان است سفارشی سازی کنید و برند تجاری خود را در آن قرار دهید. از دیگر ویژگی‌های این افزونه این است که شما می‌توانید میزان کمک مالی را خودتان تعیین کنید و یا به اختیار خود کاربرانتان بگذارید و این افزونه دارای زبان‌های مختلفی نیز می‌باشد.